loading...
sad
dsad بازدید : 1 یکشنبه 15 دی 1392 نظرات (0)
با مشاوران زبده ما در دفاتر سرمایه گذاری تماس بگیرید

®  دفتر املاک بیزینس

09121441618با مشاوران زبده ما در دفاتر سرمایه گذاری تماس بگیرید. خانم پناهی 09104543520

خانم پناهی آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد.

شهربازی هزا ر و یک شهر

به طور کلی ذهنیت ایرانیان را در طول تاریخ نسبت به جهان هستی و آفرینش و انسان نمایش می دهد. این موضوع در هفت دیار (براساس تقدس عدد ۷ در اندیشه های اسلامی و ایرانی) به شرح زیر منعکس می شود:

هفت دیار: دیار یک، آفرینش (تهران قدیم): نمایش قصه آفرینش زمین و انسان و همچنین نمایش معماری تهران قدیم در اشکال جذاب و متنوع. دیار دو، تاریخ: نمایش هشت سبک مختلف معماری ایرانی که هر یک نمایانگر دوران با شکوهی از تاریخ ایران است. دیار سه، راه ابریشم: بازدیدکنندگان در این دیار به همراه ناصرخسرو و مارکوپولو از برخی از معروفترین مقاصد راه ابریشم گذر می نمایند. دیار چهار، ماجرا: در این دیار هیجان، ماجرا در خیال و عالم واقع در قالب افسانه هایی معروف نظیر هزار و یک شب ارائه می گردد. دیار پنج، اساطیر: چند روایت از داستان هفت زیبایی، داستان پادشاه جنگجوی جوانی که با هفت شاهزاده از هفت سرزمین دوردست ازدواج می کند. دیارشش، آینده: در این دیار بازدیدکننده به دنیای رویایی (علمی/تخیلی) ایران معاصر و آنچه در آینده پنهان باشد، سفر می کند. دیار هفت، قصه: فضاهای این دیار افسانه ای و رازآلود خواهند بود که مطابق سلیقه و پسند کودکان و نوجوانان طراحی گردیده اند.

خیابان سرگرمی این خیابان به طول ۴۰۰ متر و شامل مغازه هایی جذاب و چشم گیر است که در طول ورودی شهربازی، اکوزیستگاه و پارک آبی در قسمت تجاری امتداد یافته است. در نقطه ورودی هر یک از این فعالیت ها ترکیب خاصی از مغازه ها، کیوسک ها و فضاهای عمومی باز با نماهای دینامیک و سردرهای معلق وجود دارد که معرف فضاهای سرپوشیده و محرک است. در این فضاها که به میدان ها منتهی می شود از مهمانان پذیرایی شده و باعث نشاط آنان می شود.

هزار و یک شب (3)

مجتمع تجاری پروژه مجتمع تجاری هزار و یک شهر در زمینی به مساحت ۱۹،۷ هکتار در امتداد اتوبان همت در غرب تهران (منطقه ۲۲) در دست احداث می باشد. مجتمع تجاری هزار و یک شهر با ۳۹۶٫۰۰۰ متر مربع مساحت مفید تجاری بزرگترین مجتمع تجاری در خاورمیانه تلقی می شود. این مجتمع یکی از ارکان اصلی پروژه معظم گردشگری هزار و یک شهر می باشد. از جمله مزیت های رقابتی مجتمع تجاری هزار و یک شهر نسبت به سایر رقبای خود در شهر تهران می توان از دسترسی آسان آن از طریق یکی از مهم ترین بزرگراه های کلان شهر تهران، اتوبان شهید همت، کیفیت برتر مجتمع در طراحی و ساخت، میزان بالای بازدیدکنندگان در سال، طراحی و ساخت مدرن مجتمع با استفاده از تکنولوژی های برتر روز اشاره کرد

هزار و یک شب (4)

پارک آبی پروژه هزار و یک شهر از یک پارک آبی در کلاس جهانی برخوردار خواهد بود. این پارک آبی که از امکانات فضای باز و فضای بسته برخوردار است می‌‌تواند تا ۷۵۰ هزار نفر میهمان را در سال پذیرا باشد. این پارک شامل دو بخش پارک آبی آقایان و بانوان خواهد بود که خواسته‌‌های متفاوتی نیز دارند. آقایان خواهان چرخش‌‌های هیجان انگیز با سرازیر شدن از بالای یک آبشار بلند و چرخ زدن در تونل‌‌های آب هستند. خانم‌‌ها و کودکان خردسال نیز می‌‌توانند از تفریحاتی با هیجان کمتر بهره ببرند. ضمن آن که گروهی که فرزند خود را نیز همراه دارند می‌‌توانند با توجه به حضور فرزندشان در این بخش با آرامش خیال به بهره‌‌مندی از بازی‌‌ها بپردازند.

هزار و یک شب (5)

هتل ها پروژه هزار و یک شهر امکانات اقامتی متنوعی برای استفاده‌کنندگان از خدمات مجموعه فراهم می‌آورد. این امکانات از مکان‌های کاملاً تجملی تا اتاق‌های مناسب برای خانواده‌های پرتعداد شامل می‌شود. امکانات اقامتی پروژه هزار و یک شهر شامل ۱۳۰۰ اتاق در سه هتل لوکس، خانوادگی، و هتل موضوعی زیست‌بوم می‌شود که هر یک سبک مختص به خود را دارند. هتل لوکس ۵ ستاره دارای ۳۰۰ اتاق مجلل و سالن‌های اختصاصی در مجاورت سالن‌های ورزشی و مرکز سلامت اقامتی ایده‌آل را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد. هتل خانوادگی ۴ ستاره با ۴۰۰ اتاق دسترسی مستقیم ساکنان را به شهربازی، پارک آبی، و مرکز خرید را فراهم می‌آورد. هتل موضوعی-زیست‌بوم ۳ ستاره نیز با ۶۰۰ اتاق در نظر گرفته شده است که علاقمندان می‌توانند در اتاق‌هایی که از معماری پارک و زیست بوم ایران الهام گرفته‌اند اقامت کنند.

 

تماس بگیرید ، خوشحال می شویم   09121441618

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 990